הבית > חדשות > תוכן
קטגוריות מוצרים
תיצור איתנו קשר

פולימר Kejian חומרים (שנגחאי) ושות', בע מ...

כתובת: מס, 3258 Shenzhuan Road, Songjiang מחוז, שנגחאי

Apr 27, 2017

סיור של יומיים של קג'יאן בדצ'ינג

- קרנבל של הצוות

אתה יכול לנסוע או לקרוא, אבל גם את הגוף או הנשמה חייב להיות על הדרך.

באותו מקום במשך זמן רב, אנשים קל לאבד את הרגישות שהם צריכים להיות, ואת המוח הוא גם קהות בלתי נמנע. לכן, משמעות הנסיעה עשויה להיות בזה. החיים נראים כמו קטע של מסעות, ומה אכפת הוא לא היעד, אבל הנוף לאורך הדרך, כמו גם את מצב הרוח כאשר אתה מסתכל על הנוף. כמו כן, החיים לא רק מבולבלים בהווה , אלא גם שירים (לאכול) ומרוחק (לשחק), עם חברים כמו אופקים .

לאחרונה, על מנת לשפר את תחושת המודעות צוות של צוות, Kejian מאורגן "Deqing סיור" פעילות, כך העובדים להירגע בשעות הפנאי.

לבסוף, אנחנו דרכה על האוטובוס לכיוון Deqing, התחיל סיור של יומיים dqing. אחרי 1.5 שעות הגענו לדקינג. בדרך, צללנו, בשלב זה אנחנו רגועים במיוחד. מכל ההיבטים, אנחנו יכולים להרגיש את הרווחה כי Kejian מביא לכולם.

Lessations

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

העיר החדשה שמתייחסת לשירה היא דקינג. ו Baidu אומר שזה מקורו של המזח הגדול נמל מסחרי חשוב על תעלת בייג 'ין האנגג'ואו גרנד. הוקמה 1200 שנה, זה היה משגשג מאז ימי קדם, עם אווירה פשוטה ותרבות עתיקה עשירה.

אגם Xiazhu

לאחר ביקור בעיר החדשה, אנחנו הולכים לאגם Xiazhu אחר הצהריים.

שטח המים של האגם הוא רק 3.4 קמ"ר, ויש יותר מ 600 מזח גדול וקטן האי אשר מפוזרים באזור עבור 36.5 קמ"ר. אנו מבקרים האגם המרכזי ושלושת האיים העיקריים על ידי מים. אנחנו לוקחים סירה למבוך של ביצות, ביי לואו-ג'ואו ואי טאוהואה. אנחנו יכולים להרגיש את חמימות ללא גבול של "בצפון ובדרום של קוטג 'צנוע , והשחפים נהרו כל יום, עם הנהר עדין"; את הדאגה ואת התוכן של " אפרס לטוס בחופשיות בחזית ההר Xisai, דגים מנדרינית שומן בשמחה לשחות בנהר, עם פרחים אפרסק " ואת ההתגלות הטבעית של " כאשר הממטרים נופלים בחשיכה, הנהר גואה; סירה ספורטיבית בודדה המעבורת צף בקלות ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

הר מוגאן

למחרת הוא יותר toilsome לעומת היום הראשון, אז קמנו מוקדם בבוקר. ועלינו על האוטובוס בדרך ההררית המעוקלת של הר מוגן. מעבר למקום הבא, אנחנו לא יכולים לעזור לחשוב "אין גשם, אבל הנוף ירוק הוא עבה מספיק כדי להרטיב את הבגדים" לטפס אל ראש ההר ומשקיף על ההרים, "בחירת חרצית מתחת לגדר המזרחי והסתכלנו למעלה, ואז ראינו את הגבעה הדרומית. זה יפה ". מתעוררת תחושה של פתיחות וברור. כשראיתי את מויה מתרכז בהפיכת החרב, אנחנו נראו הציפייה של החרב, כמו "חרב שחיקה במשך עשר שנים, אבל להב בוהק לא השתמש."

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

זמן שמח הוא תמיד מהיר מדי, והגיע הזמן לחזור. השארנו את טביעות רגלינו ואת צחוקנו בדקינג.

סיור דקינג לא רק מעשיר את חיי הפנאי שלנו, אלא גם הופך את המשפחה להרמונית יותר. ותן לנו להרגיש את החמימות ואת האהבה של קג'יאן, כדי לשפר את הלכידות שלנו היטב, ואת רוחות הצוות שלנו הם הפגינו לחלוטין. לבסוף, כולם מקדיש לעבודה עם התלהבות גבוהה!

חדשות הקשורות

זכויות יוצרים © Kejian פולימר חומרים (שנגחאי) ושות', בע מ כל הזכויות שמורות.